Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych “Chi Kwadrat”

Chi Kwadrat to koło naukowe zajmujące się badaniami marketingowymi, które zrzesza studentów różnych wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego już od 11 lat. Wszyscy członkowie interesują się badaniami marketingowymi, jedni chcą związać z tą dziedziną swoją przyszłość zawodową, inni traktują ją wyłącznie jako hobby. Poprzez warsztaty oraz liczne projekty na różnym poziomie zaawansowania koło pozwala nam rozwijać nasze umiejętności badaczy, a także pozwala nauczyć się profesjonalnie badać rynek.



W zakres naszej działalności wchodzą:

  • badania
  • wykłady
  • warsztaty
  • szkolenia
  • konferencje



Przykłady zrealizowanych projektów:

  • Tydzień Badacza
  • ZSS Raport Studencki
  • Badanie satysfakcji klientów nOvum
  • Badanie marketingowe dla firmy Ericsson
  • „Wyjść poza deklaracje, czyli o ewolucji badań U&A (wykład)
  • „Marketing w wielkim mieście…WoM – czyli marketing szeptany” (wykład)
  • „Zwykły frajer czy tajemniczy klient? – o badaniach Mystery Shopper w Polsce” (wykład)
  • Warsztaty Planowania Kariery (badania rynku, domy mediowe, PR, HR, reklama)
  • „Niewidzialne miasto” – socjologia wizualna w praktyce



Pragniesz poczuć się jak prawdziwy badacz? Chcesz wreszcie zrealizować jakiś ciekawy projekt? Nie wahaj się i dołącz do nas! Możesz to zrobić w dowolnym momencie roku akademickiego, niezależnie od kierunku studiów.