
prof. dr hab. Anna Giza-Poleszczuk
Zainteresowania naukowe
marketing w perspektywie socjologicznej, rodzina w perspektywie interdyscyplinarnej, socjologia ewolucyjna, socjologia rodziny
Kariera naukowa
1978 – magister, Instytut Socjologii UW
1985 – doktor, Instytut Socjologii UW
2006 – habilitacja, Wydział Filozofii i Socjologii UW
Wybrane publikacje
2017: Uczeń czarnoksiężnika czyli społeczna historia marketingu. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
2015: Socjologia po nowoczesności, czyli o społecznej odpowiedzialności nauk społecznych. W: M. Lewicki, S. Mandes, A. Przybylska, M. Sikorska, C. Trutkowski (red.), Socjologia uspołecznienia. Księga dedykowana Profesor Mirosławie Marody (s. 39–59). Warszawa: Scholar.
2014 (red., współred. A. Przybylska): Partycypacja obywatelska: Od teorii do praktyki społecznej. Warszawa: Scholar.
2013 (red.): Gabinet luster. O kształtowaniu samowiedzy Polaków w dyskursie publicznym. Warszawa: Scholar.
2012 (red., współred. M. Sikorska): Współczesne społeczeństwo polskie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Zajęcia dydaktyczne
Zob. profil w systemie USOSweb
Inna działalność i projekty
Prorektor Uniwersytetu Warszawskiego.
Członek Rady Muzeum UW.