Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych “Chi Kwadrat”

chi2

Chi Kwadrat to koło naukowe zajmujące się badaniami marketingowymi, które zrzesza studentów różnych wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego już od 14 lat. Wszyscy członkowie interesują się badaniami marketingowymi, jedni chcą związać z tą dziedziną swoją przyszłość zawodową, inni traktują ją wyłącznie jako hobby. Poprzez warsztaty oraz liczne projekty na różnym poziomie zaawansowania koło pozwala nam rozwijać nasze umiejętności badaczy, a także pozwala nauczyć się profesjonalnie badać rynek.

Opiekun: prof. dr hab. Anna Giza-Poleszczuk oraz dr Agnieszka Jasiewicz-Betkiewicz
Prezes – Piotr Kopyta
I zastępca – Marta Zastawny
II zastępca – Julia Mazurek
Skarbnik – Michał Wilkowiecki
Sekretarz – Anna Skiba

Kontakt

chikwadrat@gmail.com
797 169 547 (Prezes Koła)
ul. Karowa 18
www.facebook.com/chikwadrat/

W zakres naszej działalności wchodzą:

Przykłady zrealizowanych projektów

Pragniesz poczuć się jak prawdziwy badacz? Chcesz wreszcie zrealizować jakiś ciekawy projekt? Nie wahaj się i dołącz do nas! Możesz to zrobić w dowolnym momencie roku akademickiego, niezależnie od kierunku studiów.