Studenckie Koło Naukowe Badań Marketingowych “Chi Kwadrat”

Chi Kwadrat to koło naukowe zajmujące się badaniami marketingowymi, które zrzesza studentów różnych wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego już od 11 lat. Wszyscy członkowie interesują się badaniami marketingowymi, jedni chcą związać z tą dziedziną swoją przyszłość zawodową, inni traktują ją wyłącznie jako hobby. Poprzez warsztaty oraz liczne projekty na różnym poziomie zaawansowania koło pozwala nam rozwijać nasze umiejętności badaczy, a także pozwala nauczyć się profesjonalnie badać rynek.

Opiekun: prof. dr hab. Anna Giza-Poleszczuk oraz dr Agnieszka Jasiewicz-Betkiewicz
Prezes: Grażyna Wójcik
I zastępca – Marta Kozieł
II zastępca – Antoni Zieliński
Skarbnik – Bartłomiej Wojciechowski
Sekretarz – Jakub Grochowski

Kontakt

chikwadrat@gmail.com
532 702 570 (Prezes Koła), 508 520 435 (Zastępca Prezesa)
ul. Karowa 18
www.chikwadrat.pl

W zakres naszej działalności wchodzą:

Przykłady zrealizowanych projektów

Pragniesz poczuć się jak prawdziwy badacz? Chcesz wreszcie zrealizować jakiś ciekawy projekt? Nie wahaj się i dołącz do nas! Możesz to zrobić w dowolnym momencie roku akademickiego, niezależnie od kierunku studiów.