baner_karowa200

Społeczny UX vs marketingowy UX

Chi2_m

Studenckie Koło Naukowe “Chi Kwadrat” serdecznie zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu “Chi-inspiracje”.
“Chi-inspiracje” to spotkania mające na celu pokazanie młodym badaczom (i nie tylko) jak wyglądają dwa badawcze światy: marketingowy (branżowy) oraz uniwersytecki.
Serdecznie Zapraszamy na marcową odsłonę czyli Społeczny UX vs marketingowy UX
Więcej szczegółów na stronie chikwadrat.

„Dialog” w IS

Marcin Zaród, doktorant naszego Instytutu, otrzymał dofinansowanie swojego projektu „Konstrukcje społeczne. Łaziki marsjańskie w perspektywie socjologii nauki i techniki” w ramach uruchomionego w zeszłym roku programu MNiSW „Dialog”.
Szczegóły nt. projektu na stronie http://www.uw.edu.pl/milion-z-dialogu/
Serdecznie gratulujemy!

Praktyki i staż w Centrum Deliberacji IS

Zapraszamy studentów do udziału w projekcie badawczym:

Studenci dla miast i mieszkańców. Podnoszenie jakości konsultacji społecznych w administracji publicznej

marzec-czerwiec, 90 godz.
Istnieje możliwość odbycia praktyk lub stażu.

Badania będą realizowane w Centrum Deliberacji Instytutu Socjologii UW.
Każdy student odbędzie podróż do jednego z ośmiu miast partnerskich projektu.
Opiekunkami studentów będą: Iwona Młoźniak, Iwona Bojadżijewa i Dagmara Staniszewska. Współpraca: dr Anna Przybylska i dr Marta Kołodziejska.
więcej informacji

Anna Giza-Poleszczuk. “Uczeń czarnoksiężnika…”

giza_uczenWydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego wydały książkę prof. Anny Gizy-Poleszczuk

Uczeń czarnoksiężnika,
czyli społeczna historia marketingu

Więcej o książce na stronie WUW.

Tomasz Maślanka. “Kontrkultura…”

maslanka_kontrkulturaUkazała się książka dr. Tomasza Maślanki

Kontrkultura.
Źródła i konsekwencje radykalizmu społeczno-kulturowego w perspektywie socjologii kultury

Więcej o książce
na stronie Ośrodka Myśli Politycznej.